aku tetap aku ~ ακʋ тɛтαρ ακʋ ~: GSC AEON Bandaraya Melaka + GSC Dataran Pahlawan + MCD Ayer Keroh




Sunday, May 22, 2011

GSC AEON Bandaraya Melaka + GSC Dataran Pahlawan + MCD Ayer Keroh

.assalamualaikum.
.
.
hye,hye,hye,, tulis lagi,, kali nie x jiwang ok.tapi kali nie x nk ckp bnyak la.. tak tahu nk tulis ape aku cume nak postkan gmbar2 jela jela mse aku kluar mngu nie..
.
.
.
cuti hari wesak.. keje aku ??
.
.
nie la
kupon percuma GSC AEON Bandaraya Melaka  so aku x lepas kan peluang la.. 
.
.









nk tngu msok wayang pnye la lme,, pgi jalan2 tesco dlu..

mlm kedua aku keluar.GSC Dataran Pahlawan
.
.















hahahaha,, muke aku x boleh belah la.. sakai siott .. 
.
.
malam ketiga MCD Ayer Keroh
.
.
webcam saje..



banyak lagi gmbar kt sinie,, tpi kt leppy  EYDA.. 
 nie keje aku mngu nie.. kuar dan teros keluar..






kalau suka like,tapi kalau rajin cer comment sekali :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen