aku tetap aku ~ ακʋ тɛтαρ ακʋ ~: kisah kawan




Monday, May 23, 2011

kisah kawan

.assalamualaikum.
.
.
hye,hye,hye jom bce jom hanya sekadar bacaan sahaja..  
.
.


bukan mudah untuk jadi sempurna di mata kawan
takut apa yang kita lakukan akan boleh menjadi lawan
tapi apa yang terjadi antara kita dan dia jdkan pengalaman
kerna kisah kita dan dia semua kenangan

biarlah hati mengalah agar dapat bahagiakan dia
kerna ALLAH tahu apa yang kita rasa
tak guna nak bertikam lidan dan bermasam muka
kerna takut ada hati yang terluka

jiwa sedih ku tiada siapa yang ambil tahu
kerna sebuah cerita kita terus membisu
bukan ini yang kehendak dia dan aku
biarlah semua takdir yang menentu

biarlah aku undur diri
tak perlu ada yang ambil peduli
biar masa memecah sunyi
dan aku pergi takkan kembali

maafkan aku jika ada kesilapan
aku perlu tenangkan hati agar boleh tenang
bahagialah kamu sebagai kawan
sambutlah salam aku penuh kasih dah sayang



" Kawan sejati itu ibarat tangan dan mata,
saat tangan terluka mata menangis
dan saat mata menangis tangan menghapusnya...
Kawan sejati adalah kawan yg ada di saat kita senang dan susah,
kawan yang menolong kita tanpa ragu dan syarat...
Kawan sejati adalah kawan yg tertawa bersama kesenangan
dan menangis bersama penderitaan"



kalau suka like,tapi kalau rajin cer comment sekali :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen