aku tetap aku ~ ακʋ тɛтαρ ακʋ ~: ~aku dan dia~




Friday, June 3, 2011

~aku dan dia~


.assalamualaikum.


hye,hye,hye.. lame aku x update blog aku nie.. lagi pon skarang blogspot asyik buat msalah jew, nie pon aku  bru jew lpas dri msalah.. mlm nie nk wt entry jiwang la,, hehe,, 


jom layan jom..
nie apa yg pernah aku lalui sebelom nie..  aku sayang dia, tapi xsemestinya dia sayang aku sebagaimana aku menyayangi dia..aku  rindu dia, tapi xsemestinya dia merindui aku sebagaimana aku  rindu sangat pada dirinya ..aku  jaga segala - galanya tentang diri dia, tapi xsemestinya dia jaga tentang diri aku sebagaimana aku jaga tentang dia sangat2 dari segala aspek yang aku ley jaga ..aku percaya dia sangat2, tapi xsemestinya dia simpan kepercayaan yang aku bagi kat dia sepenuh ati dia ..aku tak kisah kekurangan yang ada pada dirinya coz diri aku lagi x perfect..but bila aku dah cHenta kat dye segala2nya rasa sayang.. tp aku still piki untuk kebaikan diri aku selagi ada ruang untuk dirinya ..itu lah  yang dinamakan_c.I.n.T.a_ . :)

k  bye :)

kalau suka like,tapi kalau rajin cer comment sekali :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen