aku tetap aku ~ ακʋ тɛтαρ ακʋ ~: terima kasih banyak2 yer awak !!




Tuesday, July 26, 2011

terima kasih banyak2 yer awak !!

.assalamualaikum.
Awk terima kasih2 banyak tau sebab awk hati saya terluke,, saya x salah kan awak,sebagai anak kite memang  patut patuh dan akur dengan keputusan mak & ayah kan.. Mungkin memang patut pon kan awk dengar cakap umi & baba awk ,nie semua untuk mase depan awak dengan keluarga awk jugak..  Padan la awk banyak berubah,, awak nasihat saya mcm2 wak,, rupe2 nye ada udang disebalik batu. Terima kasih sebab bagi tahu saya awal2 pasal nie,, kalu awak x bagi tahu saya langsung mungkin  cinta lame saya pada awak berputik kembali hahaha,, itu x mungkin bakal terjadi sekarang ..  2.10.2011 ada lah tarikh keramat untuk awak kan,, memang patot pon awak da melangkah ke alam itu *perkawinan , harap awk x maen2 la dengan perkare nie ok,,  
hmm malas la lagi nk citer banyak2,, lagi banyak aku cerite lagi banyak la air mate aku keluar.. 
k bai.

nie untuk kau sayang !!


kalau suka like,tapi kalau rajin cer comment sekali :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen