aku tetap aku ~ ακʋ тɛтαρ ακʋ ~: TERIMA KASIH




Sunday, July 24, 2011

TERIMA KASIH

. assalamualaikum.
.
.
terima kasih la sebab kau penah muncul dalam hidup aku satu ketika dahulu, tpi itu hanya sementara je.. Lame kan kau senyap kan dri kau,, tpi sekarang kau muncul balik.. munkin kau mnghilangkan dri sebab salah kau sendiri kan ??  Sekarang kau muncul blik, muncul sebagai kawan rapat aku,, mybe tu yg yg trbaik kot..  :) Kau da bnyak berubah,segala2 nye la yg brubah.. sekarang kau jdi penasihat aku plak kan,, mcm2 kau nsihat kan aku,,
aku trime sgala nsihat2 kau tu ? tpi yg membuat kan aku pelik knpe kau jdi mcm nie skali.. ape yg da trjadi pd dri kau ???  lagi satu yg membuat aku pelik ape yg kau nsihat kan aku skrang,, same mcm yg aku pnah aku nasihat kan  kat kau dlu...  hmm lantak kau la,, kau nk brubah atau tak tu terserah la kt kau ,,tpi ape yg pnting aku happy sangat2 kau da brubah, brubah demi kebaikan..


p/s: tak nak cinta lame berputik kembali :)


kalau suka like,tapi kalau rajin cer comment sekali :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen